Agencja CzteryCzwarte po wydzieleniu Opium Red (dział design) przechodzi restrukturyzację.
Do zespołu dołączyły trzy nowe osoby, doszło też do awansów wewnętrznych.
Jako business development & PR director pracę w agencji rozpoczyna Beata Garnczarek. Wcześniej związana była z agencjami Saatchi & Saatchi oraz V&P. Zespół agencji wzmocniła też Agnieszka Wojciechowska, która doświadczenie zdobywała w: PZL, Leo Burnett i JDO w Wielkiej Brytanii. Objęła stanowisko art directora. Z kolei nowym account executive w CzteryCzwarte została Magdalena Litwiniuk, wcześniej związana z Young & Rubicam, PZL i G7. Agencja ma także nowego dyrektora zarządzającego – na to stanowisko awansował Michał Kwiatkowski, dotychczas client service director. Dotychczas agencją zarządzali jej założyciele – Katarzyna Wysocka, wiceprezes, i Paweł Rosiński, prezes.
Zmiany personalne w agencji są związane m.in. z uruchomieniem Opium Red, którego szefem kreacji został Marcin Trojanowski, od początku kariery zawodowej związany z CzteryCzwarte, a także planami dalszego poszerzania oferty. Jak zapowiada Beata Garnczarek, agencja pracuje nad ofertą marketingu zintegrowanego. Oprócz usług z zakresu ATL, BTL i designu ma zaoferować klientom np. działania PR i event marketing. (JN)