Kraj

CzteryCzwarte poszerza ofertę i reorganizuje strukturę

Agencja CzteryCzwarte po wydzieleniu Opium Red (dział design) przechodzi restrukturyzację. Do zespołu dołączyły trzy nowe osoby, doszło też do awansów...

Agencja CzteryCzwarte po wydzieleniu Opium Red (dział design) przechodzi restrukturyzację.

Do zespołu dołączyły trzy nowe osoby, doszło też do awansów wewnętrznych.

Jako business development & PR director pracę w agencji rozpoczyna Beata Garnczarek. Wcześniej związana była z agencjami Saatchi & Saatchi oraz V&P. Zespół agencji wzmocniła też Agnieszka Wojciechowska, która doświadczenie zdobywała w: PZL, Leo Burnett i JDO w Wielkiej Brytanii. Objęła stanowisko art directora. Z kolei nowym account executive w CzteryCzwarte została Magdalena Litwiniuk, wcześniej związana z Young & Rubicam, PZL i G7. Agencja ma także nowego dyrektora zarządzającego – na to stanowisko awansował Michał Kwiatkowski, dotychczas client service director. Dotychczas agencją zarządzali jej założyciele – Katarzyna Wysocka, wiceprezes, i Paweł Rosiński, prezes.

Zmiany personalne w agencji są związane m.in. z uruchomieniem Opium Red, którego szefem kreacji został Marcin Trojanowski, od początku kariery zawodowej związany z CzteryCzwarte, a także planami dalszego poszerzania oferty. Jak zapowiada Beata Garnczarek, agencja pracuje nad ofertą marketingu zintegrowanego. Oprócz usług z zakresu ATL, BTL i designu ma zaoferować klientom np. działania PR i event marketing. (JN)