Kraj

TBS wzmacnia programming swoich stacji i odświeża wizerunek

Turner Broadcasting System Europe (TBS), nadawca kanałów tematycznych: Cartoon Network, TCM i Boomerang, w br. systematycznie wzmacniać będzie ofertę programową...

Turner Broadcasting System Europe (TBS), nadawca kanałów tematycznych: Cartoon Network, TCM i Boomerang, w br. systematycznie wzmacniać będzie ofertę programową swoich stacji. – W samym tylko Cartoon Network planujemy wprowadzanie nowości co miesiąc. Wyraźnie wzmocniona zostanie też filmoteka TCM – powiedziała Gordona Duspara Moriarty, wiceprezes TBS. Nowościami w programie Cartoon Network będą m.in. seriale animowane: “Gwiezdne wojny – wojny klonów”, “Bakugan” i “Ben 10 – obca potęga”. Wyraźnie wzmocniona zostanie też oferta internetowa Cartoon Network. Od marca portal zyska nową oprawę, nawigację i funkcjonalności. W lutym odświeżony zostanie też wizerunek stacji Cartoon Network i TCM. Kanały zyskają nowe wizualizacje. Oprawę przygotowała europejska centrala TBS.

Nowości w kanałach TBS wspierane będą kampaniami reklamowymi. Boomerang wspierany będzie działaniami, które mają na celu podniesienie świadomości marki w grupie docelowej (matki z małymi dziećmi). Reklamy pojawiać się będą m.in. w wybranych pismach kobiecych. TCM wesprze kampania wizerunkowa, w której akcentowane będą nowa oprawa stacji i powiększenie filmoteki o 150 tytułów. Działania prowadzone będą m.in. w portalach filmowych. Cartoon Network reklamować się będzie w kinach. Nacisk położony zostanie na nowe formaty animowane (m.in. serial “Gwiezdne wojny”). Strategię i kreację działań nadawca przygotował we własnym zakresie. Planowanie i zakup mediów przygotowywane były we współpracy z domem mediowym MediaCom Warszawa. Budżet działań nie został podany. (PM)