M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

DANONE KONCENTRUJE SWOJE SIŁY W BRAZYLII

Serwis Dzienny | 5 września 2001, 00:00

Danone zainwestuje około 40 mln dol. na rynku brazylijskim w ciągu najbliższych czterech lat. Głównym celem inwestycji jest stworzenie z...

Danone zainwestuje około 40 mln dol. na rynku brazylijskim w ciągu najbliższych czterech lat. Głównym celem inwestycji jest stworzenie z marki Lu parasola dla pozostałych brandów ciasteczek koncernu. Nazwa Lu pojawi się na opakowaniach obok nazw Aymore, Break-Up oraz Danyt's. W najnowszej kampanii reklamowej, przygotowanej przez agencję Grey Advertising z Sao Paulo, ciasteczka Danyt's będą pozycjonowane jako produkt dla dzieci, Aymore dla rodzin o niewielkich przychodach, natomiast Break-Up będzie brandem młodzieżowym. Według badań AC Nielsen Danone obecnie ma 13 proc. rynku ciasteczek w Brazyli, konkurując z 450 innymi producentami. Koncern planuje powiększenie swoich udziałów o 2 proc. w każdym roku przez najbliższe cztery lata. Brazylia jest drugim co do wielkości rynkiem ciasteczek na świecie.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,