Kraj

Mikołaj Skorupski pokieruje działem marketingu i PR Polskiej Izby Ubezpieczeń

Mikołaj Skorupski został szefem nowo utworzonego działu marketingu i public relations Polskiej Izby Ubezpieczeń. Ostatnio pracował jako rzecznik prasowy Zakładu...

Mikołaj Skorupski został szefem nowo utworzonego działu marketingu i public relations Polskiej Izby Ubezpieczeń. Ostatnio pracował jako rzecznik prasowy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Zastąpił go na tym stanowisku Przemysław Przybylski. Wcześniej Skorupski był kierownikiem działu PR ds. nowych produktów w Provident Polska (od 2007 r.) oraz PR managerem w News Outdoor Poland (od 2005 r.).

Obecnie dział marketingu i PR Polskiej Izby Ubezpieczeń tworzą trzy osoby. Docelowo będzie to czterech pracowników. Do zadań działu należeć będzie reprezentowanie Polskiej Izby Ubezpieczeń na rynku jako instytucji reprezentującej interesy polskich towarzystw ubezpieczeniowych, dodatkowo również budowanie i wzmacnianie pozytywnego wizerunku oraz reputacji ubezpieczenia jako usługi wśród polskich konsumentów. (BG)