Kraj

Ważą się losy globalnego przetargu Unilevera

Unilever rozważa przesunięcie terminu realizacji globalnego przetargu mediowego, który miał się odbyć w tym roku. Jak wynika z naszych informacji,...

Unilever rozważa przesunięcie terminu realizacji globalnego przetargu mediowego, który miał się odbyć w tym roku. Jak wynika z naszych informacji, koncern może odstąpić od planu z uwagi na niepewną sytuację gospodarczą i ograniczone możliwości złożenia wiążących deklaracji przez potencjalnych partnerów mediowych.

W maju ub.r. Simon Clift, global chief marketing officer Unilevera, przekazał “Media & Marketing Polska”, że przegląd obejmie Polskę, wówczas obsługiwaną u nas przez PHD Poland. Przypomnijmy, że jesienią ub.r. Unilever zakończył współpracę z PHD bez podania przyczyn i przeniósł budżet do Media Direction OMD. Jak wynika z naszych źródeł, to dodatkowo może wpłynąć na przesunięcie przetargu mediowego w Polsce. (JN)