Jeszcze jesienią br. rozpocznie się kampania reklamowa Multibanku, sieci detalicznej BRE Bank SA. Obecnie trwa procedura przetargowa dotycząca budżetu na strategię i kreację reklamową. Nieoficjalnie wiadomo, że w przetargu wystartowało aż 11 agencji reklamowych. Przedstawiciele Multibanku odmówili komentarza w tej sprawie. Tymczasem BRE Bank SA uruchomił w Łodzi pierwszy oddział sieci. Placówka ta działała w Łodzi od czerwca br., jednak nie była powszechnie dostępna dla klientów. Z jej usług mogli korzystać tylko pracownicy banku oraz grono “przyjaznych klientów” zaproszonych przez bank do udziału w testach oferowanych usług. “Wszystko po to, aby uniknąć jakichkolwiek pomyłek i niedociągnięć w funkcjonowaniu tego typu placówek. Klienci zgłaszali nam swoje uwagi na temat działania Multibanku. Na ich podstawie mogliśmy udoskonalać cały system” – mówi Wojciech Papierak, dyrektor Multibanku. Od wrześnie br. można korzystać z jego usług i porozumieć się z nim za pomocą wszystkich możliwych środków: Internetu, telefonu, systemu WAP, telefonu komórkowego (wszystkich trzech operatorów), a także w samej siedzibie Multibanku. W każdej jego placówce znajdzie się stanowisko do korzystania z Internetu, tzw. webkiosk. Pracownik oddziału zademonstruje klientowi wszystkie możliwości systemu. Usługi Multibanku są skierowane do klientów indywidualnych oraz do małych firm. “Jest to bank dla ludzi bardzo wymagających, a my chcemy tym wymaganiom sprostać. Zagwarantujemy klientom usługę na bardzo wysokim poziomie, miłe wnętrza naszych placówek, wygodę z korzystania oraz serwis poza naszymi placówkami” – mówi Wojciech Papierak. Multibank oferuje klientom także produkty finansowe pozabankowe. Należą do nich m.in.: fundusze inwestycyjne, fundusze emerytalne, ubezpieczenia oraz biuro maklerskie. Sieć placówek Multibanku obejmie największe polskie miasta. (TK)