M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

P&G przenosi budżet Crest z Saatchi do Publicis

Serwis Dzienny | 20 stycznia 2009, 06:45

Procter & Gamble przenosi szacowany na ok. 200 mln dol. budżet reklamowy marki past do zębów Crest do agencji Publicis...

Procter & Gamble przenosi szacowany na ok. 200 mln dol. budżet reklamowy marki past do zębów Crest do agencji Publicis Worldwide. Przesunięcie dotyczy rynków Ameryki Północnej i Europy. Dotychczas budżet reklamowy Crest obsługiwała należąca do Publicis Groupe agencja Saatchi & Saatchi. Jej zespół obsługujący Crest ma przejść do Publicis Worldwide.

P&G tłumaczy swoją decyzję nową strategią koncernu, która polega na wyłonieniu spośród agencji liderów odpowiedzialnych za całość działań marketingowych produktów, dla których pracują. Wcześniej taki system współpracy testowany był na takich markach jak Old Spice czy Braun.

Saatchi & Saatchi była pierwszą agencją pracującą dla marki Crest. Została wybrana do jej obsługi w 2002 r. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,