Kraj

Mazda w tegorocznych działaniach będzie korzystać głównie z mediów tradycyjnych

Mazda Motor Poland, która zadebiutowała na polskim rynku w maju ub.r., pracuje obecnie nad nowym budżetem reklamowym. Magdalena Węglewska, PR...

Mazda Motor Poland, która zadebiutowała na polskim rynku w maju ub.r., pracuje obecnie nad nowym budżetem reklamowym. Magdalena Węglewska, PR director koncernu, nie zdradza szczegółów związanych z jego wysokością. Wiadomo jedynie, że tegoroczne działania reklamowe Mazdy na polskim rynku obejmą głównie media tradycyjne. Ten kanał komunikacji ma stanowić 60 proc. w mediaplanach, zaś działania w internecie – 20 proc.

Najważniejszą premierą Mazdy w 2009 r. będzie nowa Mazda3, która w salonach pojawi się w połowie roku. Kluczowe modele to także Mazda6, najchętniej kupowany model Mazdy w 2008 r., oraz Mazda CX-7. (BG)