Kraj

17 agencji w sekcji Brand Design przy SAR

Istniejąca od listopada ub.r. przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR sekcja Brand Design zrzesza obecnie 17 działających na polskim rynku firm...

Istniejąca od listopada ub.r. przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR sekcja Brand Design zrzesza obecnie 17 działających na polskim rynku firm projektowych. Głównymi celami klubu są: podnoszenie standardu usług projektowych, rozwijanie projektowania grafiki użytkowej i projektowania produktu, a także działalności doradczej związanej z kreowaniem marki. Klub ma być płaszczyzną wymiany intelektualnej między agencjami brandingowymi, będzie reprezentować i promować brand design w środowiskach biznesowych.

Powołane zostały trzyosobowy zarząd (Małgorzata Pawlik-Leniarska, Dragon Rouge, Elżbieta Skrzypek, “Bakalie” Studio Brandingowe, i Joanna Roszkowska, Studio DN Design Group) oraz sąd koleżeński (w składzie: Grzegorz Kieslich, Edda, Sławomir Kluziak, SiebertHead, i Tadeusz Czarniecki, Studio Opakowań “Art-Pack”). Do realizacji projektów powoływane są każdorazowe grupy robocze. Spotkania klubu odbywają się raz w miesiącu. (AMS)