Istniejąca od listopada ub.r. przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR sekcja Brand Design zrzesza obecnie 17 działających na polskim rynku firm projektowych. Głównymi celami klubu są: podnoszenie standardu usług projektowych, rozwijanie projektowania grafiki użytkowej i projektowania produktu, a także działalności doradczej związanej z kreowaniem marki. Klub ma być płaszczyzną wymiany intelektualnej między agencjami brandingowymi, będzie reprezentować i promować brand design w środowiskach biznesowych.
Powołane zostały trzyosobowy zarząd (Małgorzata Pawlik-Leniarska, Dragon Rouge, Elżbieta Skrzypek, “Bakalie” Studio Brandingowe, i Joanna Roszkowska, Studio DN Design Group) oraz sąd koleżeński (w składzie: Grzegorz Kieslich, Edda, Sławomir Kluziak, SiebertHead, i Tadeusz Czarniecki, Studio Opakowań “Art-Pack”). Do realizacji projektów powoływane są każdorazowe grupy robocze. Spotkania klubu odbywają się raz w miesiącu. (AMS)