Kraj

AGENCJA TUBA PRZYGOTOWUJE DEBIUT NOWYCH PRODUKTÓW MATERNE POLSKA

Agencja reklamowa Tuba przygotowała plan repozycjonowania dżemów marki Materne oraz wprowadzenia na rynek nowych produktów firmy Materne Polska, należącej do...

Agencja reklamowa Tuba przygotowała plan repozycjonowania dżemów marki Materne oraz wprowadzenia na rynek nowych produktów firmy Materne Polska, należącej do Grupy Andros. Dotychczas sprzedawane dżemy Materne będą należały do kategorii premium. Nowe na rynku dżemy Andros są pozycjonowane na średniej półce cenowej (podobnie jak konkurencyjne Łowicz i Kotlin), zaś najtańsza marka, stworzona wyłącznie na polski rynek, to Jan Sadownik i Synowie. Ponadto na rynku pojawią się dżemy dla dzieci o nazwie Bajkowe Dżemisie (produkowane w sześciu smakach, pakowane w specjalne szklaneczki disneyowskiej kolekcji Kubusia Puchatka). Na półki sklepowe trafiły też półprodukty owocowe o nazwie “Owoce do ciast i deserów” W niektórych sklepach na terenie kraju (w sieci Carrefour i poprzez dwóch dystrybutorów) testowane są desery owocowe. Agencja Tuba odpowiedzialna jest za całość przygotowań, począwszy od opracowania nazw nowych produktów i szaty graficznej opakowań, aż po zaplanowanie kampanii reklamowej. Tuba wygrała przetarg na reklamową obsługę Materne Polska ponad rok temu (wcześniej był to klient agencji Ogilvy & Mather). Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się OMD. Kampania wizerunkowa Materne Polska, która wystartuje w październiku br., obejmie telewizję (TVP1, TVP2, TVN, RTL7), prasę kulinarną oraz reklamę zewnętrzną. Wysokość jej budżetu nie została ujawniona. (AMS)