Wczoraj rozpoczęła się dwumiesięczna kampania wizerunkowa dań gotowych Frosta. Celem działań jest zwrócenie uwagi odbiorców na duży wybór dań marki, m.in. hiszpańskiego dania Paella.
Kampania obejmuje telewizję i internet. Spoty są emitowane w: TVP1, TVP2, TVN, i kanałach tematycznych sieci At Media. Na potrzeby kampanii przygotowano też wirusową wersję reklamy, w której wykorzystano wizerunek królowej brytyjskiej i wschodzącej gwiazdy Bollywood – Maushmi Udeshi. Wersję wirusową będzie można zobaczyć od końca stycznia przede wszystkim w internecie – w serwisach społecznościowych, informacyjnych i lifestyle’owych.
– Frosta jest liderem w sektorze produktów rybnych. Naszym kolejnym celem jest zbudowanie pozycji lidera także w kategorii dań gotowych – mówi Aleksandra Wysocka, dyrektor marketingu Frosty.
Spot reklamowy stworzyła agencja Bed & Breakfast. Za planowanie i zakup telewizji odpowiada dom mediowy MPG, a za kampanię internetową – Media Contacts. (TWI)