Kraj

Frostę reklamują królowa brytyjska i gwiazda Bollywood

Wczoraj rozpoczęła się dwumiesięczna kampania wizerunkowa dań gotowych Frosta. Celem działań jest zwrócenie uwagi odbiorców na duży wybór dań marki,...

Wczoraj rozpoczęła się dwumiesięczna kampania wizerunkowa dań gotowych Frosta. Celem działań jest zwrócenie uwagi odbiorców na duży wybór dań marki, m.in. hiszpańskiego dania Paella.

Kampania obejmuje telewizję i internet. Spoty są emitowane w: TVP1, TVP2, TVN, i kanałach tematycznych sieci At Media. Na potrzeby kampanii przygotowano też wirusową wersję reklamy, w której wykorzystano wizerunek królowej brytyjskiej i wschodzącej gwiazdy Bollywood – Maushmi Udeshi. Wersję wirusową będzie można zobaczyć od końca stycznia przede wszystkim w internecie – w serwisach społecznościowych, informacyjnych i lifestyle’owych.

– Frosta jest liderem w sektorze produktów rybnych. Naszym kolejnym celem jest zbudowanie pozycji lidera także w kategorii dań gotowych – mówi Aleksandra Wysocka, dyrektor marketingu Frosty.

Spot reklamowy stworzyła agencja Bed & Breakfast. Za planowanie i zakup telewizji odpowiada dom mediowy MPG, a za kampanię internetową – Media Contacts. (TWI)