Kraj

Open Finance po raz pierwszy inwestuje w telewizjach ogólnopolskich

Open Finance, firma doradztwa finansowego, rozpoczyna nową kampanię reklamową. Po raz pierwszy marketer zainwestował w reklamę na antenie nadawców ogólnopolskich....

Open Finance, firma doradztwa finansowego, rozpoczyna nową kampanię reklamową. Po raz pierwszy marketer zainwestował w reklamę na antenie nadawców ogólnopolskich.

– Na reklamy lokat, które w ostatnich miesiącach przeżywają swój renesans, można dzisiaj natknąć się wszędzie: na ulicy, w metrze i w internecie. Klienci w poszukiwaniu najlepszej oferty mogą więc po kolei odwiedzać banki lub udać się do doświadczonego doradcy finansowego – jak bohaterowie naszego najnowszego spotu promocyjnego – uważa Dariusz Makosz, jeden z głównych doradców finansowych w Open Finance, który po raz kolejny wystąpił w reklamie firmy. – W momencie gdy oferty banków zarówno w zakresie lokat, jak i kredytów zmieniają się niemal codziennie, nasza rola jako doradcy inwestycyjnego jest szczególna – dodaje Makosz.

Nowy 30-sekundowy spot Open Finance po raz pierwszy będzie emitowany w stacjach ogólnopolskich: TVP1, TVP2, TVN i Polsacie, oraz w kanałach tematycznych, a uzupełnieniem kampanii telewizyjnej będą działania prowadzone w internecie.

Pomysł na scenariusz nowej kampanii powstał w departamencie marketingu Open Finance. Producentem reklamy jest dom produkcyjny Pro Production, wyreżyserował ją Grzegorz Kuczeriszka, za planowanie i zakup mediów odpowiadał zaś dom mediowy MediaVest. (MB)