M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Play przegląda oferty agencji ATL i BTL

Serwis Dzienny | 29 grudnia 2008, 06:45

P4, operator sieci komórkowej Play, rozpoczął przeglądy ofert agencji ATL i BTL. Do wybranych agencji fullservice'owych i marketing services operator...

P4, operator sieci komórkowej Play, rozpoczął przeglądy ofert agencji ATL i BTL. Do wybranych agencji fullservice'owych i marketing services operator wysłał briefy. Obecnie rozpoczął się etap prezentacji. Operator nie ujawnia ani liczby, ani nazw agencji, które zaprosił do tych przeglądów.

Marcin Gruszka, rzecznik Play, potwierdza, że agencje prezentują swoje oferty, ale podkreśla, że nie oznacza to zakończenia współpracy z dotychczasowymi agencjami. - Rozważamy wzmocnienie grona agencji, z którymi współpracujemy. Zawsze warto poszukiwać nowych, świeżych pomysłów, a rezultatem tych przeglądów może być zaproszenie nowych partnerów do współpracy reklamowej - mówi Gruszka.

W zakresie ATL kreacje dla Play przygotowuje agencja Brain, a w zakresie BTL - główną agencją jest Juicy (d. AdWorks) z grupy Change Integrated.

O planowanym przetargu Play mówiło się już od pewnego czasu - według nieoficjalnych informacji zaproszenia do przetargu ATL miały otrzymać m.in. agencje reklamowe Change i Grey.

W zakresie planowania i zakupu mediów P4 współpracuje z ZenithOptimedia. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,