Kraj

Pepsi-Cola GB planuje debiut nowej marki wody

Pepsi-Cola General Bottlers ma wprowadzić na rynek nową markę wody - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Marketer ma już w portfolio brand...

Pepsi-Cola General Bottlers ma wprowadzić na rynek nową markę wody – dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Marketer ma już w portfolio brand Aqua Minerale, jednak posiada on znikome udziały rynkowe.

Nowa woda ma być odpowiedzią na markę Kropla Beskidu należącą do Coca-Coli, która została wprowadzona na rynek w 2004 r. i jest obecnie jednym z liderów rynkowych. Do prac nad nowym brandem zostały już wybrane agencje, ale ich nazw nie ujawniono.

Marketerzy w Pepsi-Cola General Bottlers już od dłuższego czasu przyglądali się szybko rosnącej kategorii wody. Jednak w segmencie napojów niegazowanych w poprzednich latach firma miała inne priorytety. Najpierw było to wzmocnienie marki Lipton Ice Tea, a następnie relaunch marki soków Toma. (JN, TW)