Kraj

Heureka inwestorem agencji interaktywnej Pride & Glory

Inwestorem agencji interaktywnej Pride & Glory, którą zakładają Piotr Friedberg i Dawid Szczepaniak, byli pracownicy Opcomu (pisaliśmy o tym w...

Inwestorem agencji interaktywnej Pride & Glory, którą zakładają Piotr Friedberg i Dawid Szczepaniak, byli pracownicy Opcomu (pisaliśmy o tym w DS “MMP” z 7 listopada br.), jest agencja reklamowa Heureka. Heureka chce w ten sposób rozbudować swoje kompetencje interaktywne. Przedstawiciele firmy nie zdradzają wartości inwestycji.

– Uznaliśmy, że specyfika działań w internecie wymaga ludzi z dużym doświadczeniem, dlatego zdecydowaliśmy się na taką formę rozwoju naszych kompetencji – mówi Dariusz Andrian, dyrektor generalny Heureki. Pride & Glory będzie działać jako samodzielna firma i we własnym zakresie pozyskiwać klientów. Agencja, która oficjalnie rozpocznie działalność z początkiem stycznia 2009 r. w Krakowie, będzie specjalizować się w przygotowywaniu strategii komunikacji marki w internecie z dużym naciskiem na kreację. Jak mówi Dariusz Andrian, na potrzeby poszczególnych projektów Heureka będzie dostarczać Pride & Glory kompetencje ATL i BTL.

Heureka planuje też akwizycję firmy badawczej specjalizującej się m.in. w badaniach etnograficznych internautów i badaniach pozycji marek w internecie. Przedstawiciele agencji nie podają więcej szczegółów na ten temat. Heureka zatrudnia ok. 60 osób. (TWI)