M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Coca-Cola wprowadzi największy program lojalnościowy w branży FMCG

Serwis Dzienny | 29 grudnia 2008, 06:45

Coca-Cola wprowadzi największy program lojalnościowy w branży FMCG - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Projekt ma ruszyć na początku roku i na...

Coca-Cola wprowadzi największy program lojalnościowy w branży FMCG - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Projekt ma ruszyć na początku roku i na razie przedstawiciele marketera nie podają bliższych szczegółów.

Od pewnego już czasu, od co najmniej trzech lat, Coca-Cola wprowadza coraz bardziej zaawansowane narzędzia lojalnościowe. Na stronie Coke.pl można w zamian za kody na nakrętkach wziąć udział w licytacji nagród takich, jak konsole do gier, odtwarzacze muzyczne, odzież czy doładowania telefonów komórkowych. Głównym partnerem w tych projektach jest agencja interaktywna K2 Internet.

W budowaniu lojalności na rynku napojów, a nawet całej branży FMCG pierwszeństwo należy oddać jednak marce Pepsi. Już w 2004 r. ruszyła internetowa platforma elektroniczna, która umożliwia prowadzenie zarówno okresowych promocji, jak i długofalowych programów konsumenckich. (TW)

Czytaj więcej na temat: , ,