M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

G+J Polska redukuje zespół; łączy redakcje i marketing

Serwis Dzienny | 29 grudnia 2008, 06:45

G+J Polska zredukowało zespół i zwolniło kilkadziesiąt osób. Liczba ta nie przekroczyła jednak 10 proc. ogółu zatrudnienia. Do tej pory...

G+J Polska zredukowało zespół i zwolniło kilkadziesiąt osób. Liczba ta nie przekroczyła jednak 10 proc. ogółu zatrudnienia. Do tej pory w spółce pracowało około 300 osób. Powodem redukcji jest optymalizacja kosztów. Zwolnienia objęły przede wszystkim wszystkie piony tytułów "Moje Gotowanie" i "Naj", których redakcje zostały połączone. W wyniku tej decyzji powstała platforma kulinarna dla obu pism. Połączonymi redakcjami przy zachowaniu odrębności tytułów kierować będzie Jolanta Orłowska, dotychczasowa redaktor naczelna "Naj". Obowiązki dyrektora wydawniczego "Naj", które pełni Edyta Pudłowska, zostaną poszerzone o "Moje Gotowanie". Z wydawnictwem rozstają się m.in. Hanna Pawilonis, redaktor naczelna "Mojego Gotowania", oraz Katarzyna Imiołek, redaktor naczelna "Rodziców". Obowiązki redaktor naczelnej "Rodziców" pełnić będzie dyrektor wydawnicza tego tytułu Renata Sieroń. Jak przekazała Magdalena Bulera, PR manager G+J Polska, w przyszłym roku nie ma planów zmian w portfolio wydawnictwa.

Równocześnie dla grupy tytułów "National Geographic", "Focus" oraz książek powstaje jeden zespół marketingowy, którym kierować będzie Małgorzata Nocuń, dyrektor wydawnicza "National Geographic" i "Focusa". Tym samym poszerzyła ona zakres swoich kompetencji. Rozwiązanie to ma na celu wykorzystanie synergii działań marketingowych prowadzonych dla tych marek. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,