Kraj

TVN Lingua poszerza programming i inwestuje w reklamę

Kanał tematyczny TVN Lingua wprowadza od stycznia 2009 r. nowe popołudniowe pasmo rozrywkowo-muzyczne. - Badania pokazały, że nasz główny widz...

Kanał tematyczny TVN Lingua wprowadza od stycznia 2009 r. nowe popołudniowe pasmo rozrywkowo-muzyczne. – Badania pokazały, że nasz główny widz potrzebuje tego typu uzupełnienia oferty, dlatego zdecydowaliśmy się na znaczącą rozbudowę programmingu – mówi Urszula Majewska, dyrektor TVN Lingua. Grupa docelowa stacji to osoby w wieku 16-24 lata. Jednym z głównych projektów nowego pasma będzie program “Inwazja muzy”. Do niego odwoływać się też będzie kampania reklamowa stacji, która rozpocznie się w lutym. Szczegóły na temat kampanii nie zostały podane. Nowością w ramówce będzie też serial animowany przygotowywany specjalnie na zlecenie TVN Lingua. Nadawca liczy, że w lutym 2009 r. zasięg stacji będzie wynosił 3,5 mln widzów. W 2008 r. stacja znalazła się w ofercie platformy Cyfra Plus, wcześniej odbierano ją za pośrednictwem platformy N. Równocześnie prowadzone są zaawansowane rozmowy na temat dystrybucji z wybranymi sieciami kablowymi. W nowym roku znacząco poszerzona zostanie też oferta wortalu TVN Lingua powiązanego z Onetem. (JN, PM)