Kraj

La Comunidad przygotowało świąteczne wsparcie dla UPC

Z okazji świąt Bożego Narodzenia telewizja kablowa UPC Polska realizuje konkurs utrzymany w tematyce znanych i lubianych filmów związanych ze...

Z okazji świąt Bożego Narodzenia telewizja kablowa UPC Polska realizuje konkurs utrzymany w tematyce znanych

i lubianych filmów związanych ze świętami oraz wykorzystuje mechanizmy marketingu wirusowego. Konkurs prowadzony jest w serwisie internetowym UPC Polska (www.upc.pl/konkursfilmowy). Polega na jak najszybszym odgadnięciu tytułów filmów związanych ze świętami na podstawie wyświetlanych na stronach konkursowych krótkich scenek parodiujących te filmy. Dodatkowym warunkiem koniecznym do uwzględnienia udziału danego uczestnika jest polecenie konkursu przynajmniej jednej osobie.

Celem konkursu jest zainteresowanie uczestników ofertą Telewizji Cyfrowej UPC. Przygotowaniem działań zajęła się holenderska agencja La Comunidad. (DD)