Przetargi

MPG zdobywa swój największy budżet - Reckitta i Coty

Agencja MPG zdobyła skonsolidowany budżet Reckitt Benckisera i Coty Polska. Biznes tracą ZenithOptimedia, który obsługiwał Reckitt Benckisera od 2007 r.,...

Agencja MPG zdobyła skonsolidowany budżet Reckitt Benckisera i Coty Polska. Biznes tracą ZenithOptimedia, który obsługiwał Reckitt Benckisera od 2007 r., oraz Mediaedge:cia, czyli wieloletni partner Coty Polska. Skonsolidowane budżety Reckitta i Coty w ub.r. były warte 185 mln zł (dane: Expert Monitor), co oznacza, że dla MPG będzie to największy obsługiwany klient.

Do końca 2006 r. obu marketerów obsługiwał Mediaedge:cia.

Do udziału w przetargu na skonsolidowaną obsługę Reckitt Benckisera i Coty zaproszono cztery agencje – oprócz MPG, ZOG i Mediaedge:cia także PanMedia Western, który zrezygnował z uczestnictwa. Przetarg prowadzony był w systemie e-prokurmentu. Jak przekazała Monika Rut, dyrektor marketingu Coty Polska, decyzja o wyborze agencji mediowej podyktowana była bardzo dobrą ofertą finansową, którą zaproponowała marketerowi agencja MPG. (JD, JN)