Kraj

PO ZAMACHU UKAZAŁY SIĘ SPECJALNE WYDANIA "NEWSWEEKA" I "GALI" ORAZ ZWIĘKSZONY NAKŁAD "GAZETY WYBORCZEJ"

Zamach w USA zmobilizował polskie tytuły prasowe. "Newsweek Polska" (wydawnictwo Axel Springer Polska) w ekspresowym tempie przygotował wydanie specjalne. Ukazało...

Zamach w USA zmobilizował polskie tytuły prasowe. “Newsweek Polska” (wydawnictwo Axel Springer Polska) w ekspresowym tempie przygotował wydanie specjalne. Ukazało się w półmilionowym nakładzie. Egzemplarze zeszły z maszyn drukarni Winkowski w Radzyminie i w Pile. W kioskach pojawiły się wczoraj, najczęściej około południa. Na 16 stronach wydania specjalnego “Newsweek Polska” znalazło się wiele zdjęć z miejsc zdarzeń oraz reportaż z ulic Nowego Jorku. Taką samą objętość ma wydanie specjalne tygodnika “Gala” (wydawnictwo G+J Polska) o tytule “Tragedia Amerykańska”. Pierwsze egzemplarze z milionowego nakładu specjalnej “Gali” trafiły na rynek także wczoraj. “Gazeta Wyborcza” zdecydowała się na zwiększenie nakładu wczorajszego wydania o 100 tys. egzemplarzy. Wydanie to było sprzedawane także przez gazeciarzy przy najruchliwszych miejscach Warszawy, w tym przy skrzyżowaniach. Wydawca “Gazety Wyborczej” prowadzi sprzedaż naręczną od początku września br. Zwykle w tym celu pracuje dla dziennika ok. 20-25 gazeciarzy, wczoraj było ich 70. “Wyborcza” zwiększy też nakłady swoich kolejnych wydań w tym tygodniu: czwartkowego, piątkowego i sobotnio-niedzielnego. (KP)