Przetargi

Change prawdopodobnie zajmie się Tatrą; marketer nie potwierdza

Grupa Żywiec, która od niemal roku prowadziła przetarg kreatywny dotyczący kompleksowej obsługi marki piwa Tatra, zakończyła procedury wyboru agencji -...

Grupa Żywiec, która od niemal roku prowadziła przetarg kreatywny dotyczący kompleksowej obsługi marki piwa Tatra, zakończyła procedury wyboru agencji – dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Z naszych informacji wynika, że zwycięska w tym przetargu jest agencja reklamowa Change Integrated. Informacji tych jednak nie potwierdza Grzegorz Szczepański, dyrektor ds. korporacyjnych Grupy Żywiec. – W dalszym ciągu przetarg jest w toku – powiedział Szczepański. – Podobają się nam propozycje dwóch agencji, ale ostatecznej decyzji jeszcze nie podjęliśmy. Według Szczepańskiego jedną z tych agencji jest Change Integrated, nazwy drugiej jednak nie podaje. Według niego decyzja w tej sprawie ma być podjęta w ciągu kilku najbliższych dni.

Przypomnijmy, że Żywiec rozpoczął przetarg strategiczno-kreatywny na markę piwa Tatra jeszcze w ub.r. (patrz DS “MMP” z 14 grudnia 2007 r.), a jego rozstrzygnięcie zaplanowano na luty br. Do przetargu przystąpiło początkowo siedem agencji, a na short-liście znalazły się: G7, Change Integrated (wcześniej jako DougFaberFamily) i Leo Burnett. W kolejnym etapie (w czerwcu) odpadła z przetargu Leo Burnett, która wcześniej zajmowała się obsługą tej marki. Potem do przetargu zaproszono jeszcze Grey Worldwide, Gruppę66 Ogilvy i francuską agencję Dufresne, Corrigan, Scarlett, która ostatnio pracowała dla Grupy Żywiec przy kampanii reklamowej marki Desperados. (AMS)