Kraj

RENAULT WPROWADZA NA RYNEK NOWE MODELE SAMOCHODÓW

Francuski koncern motoryzacyjny Renault wprowadza jesienią br. na rynki europejskie, w tym również polski, nowy model Renault Trafic oraz limitowane...

Francuski koncern motoryzacyjny Renault wprowadza jesienią br. na rynki europejskie, w tym również polski, nowy model Renault Trafic oraz limitowane serie samochodów Twingo Kaktus i Cinetic. Wprowadzeniu Trafica w Polsce towarzyszą prezentacje samochodu organizowane pod hasłem “Karawany nowego Trafica”. W karawanie uczestniczą 24 samochody. Jest ona podzielona na osiem grup po trzy samochody, z których każda trafia do jednego punktu dealerskiego. Odbywa się tam trzydniowa prezentacja, włącznie z jazdami próbnymi. Działania promocyjne leżą w gestii dealerów Renault, którzy promują nową ofertę w lokalnych środkach przekazu (radio, telewizja, prasa) we własnym zakresie. Cena auta w zależności od parametrów i rodzaju waha się w granicach od 70,5 tys. zł do 91 tys. zł. Również we wrześniu br. pojawił się na polskim rynku nowy model Renault Twingo Kaktus z limitowanej serii wraz z dodatkowym wyposażeniem. Limitowana wersja Twingo charakteryzuje się zieloną tapicerką oraz nowymi kolorami lakieru. Wprowadzenie auta zostało wsparte kampanią promocyjną w punktach dealerskich. Jego cena wynosi 33,7 tys. zł. W każdym kraju model otrzyma inną nazwę: i tak np. we Francji będzie nazywał się Twingo Perrier, w Anglii One Color, a w Polsce Kaktus. Samochód został wyprodukowany w liczbie 18 tys. egzemplarzy, z których do Polski trafiło 100 sztuk. Renault Twingo Cinetic na polski rynek zostanie wprowadzony dopiero na początku listopada br. Sprzedaż wszystkich nowych modeli francuskiego koncernu nie będzie wspierana ogólnopolską kampanią reklamową. Budżet Renault w zakresie strategi i kreacji jest obsługiwany przez agencję reklamową Publicis. Media planuje i kupuje dla niego dom mediowy HMS Carat. (TK)