Kraj

Tatrzański Park Narodowy w reklamie przypomina o szanowaniu środowiska

Tatrzański Park Narodowy prowadzi kampanię społeczną "Szanuj przyrodę". Obejmuje ona outdoor, m.in. billboardy w Krakowie. Celem akcji jest kształtowanie pożądanych...

Tatrzański Park Narodowy prowadzi kampanię społeczną “Szanuj przyrodę”. Obejmuje ona outdoor, m.in. billboardy w Krakowie. Celem akcji jest kształtowanie pożądanych zachowań turystów w parku narodowym, zwłaszcza w przypadku kontaktu z dzikimi zwierzętami, oraz przypomnienie, że przyszłość parku jest w rękach ludzi, którzy go odwiedzają. Koncept kreatywny opiera się na trzech rozwiązaniach wizualnych ukazujących reprezentacyjne dla Tatrzańskiego Parku Narodowego zwierzęta (niedźwiedź, kozica, sowa), które zostały zastąpione przez swoje ubogie i sztuczne odpowiedniki. Karykaturalność obrazu i czarny humor mają wzbudzić u odbiorców wstyd i refleksję nad własnym zachowaniem w kontakcie z przyrodą.

Kreację kampanii przygotowała Eskadra Marketing Services. Nie wiadomo, który dom mediowy odpowiada za kupno outdooru. (DD)