Kraj

BBDO Warszawa wprowadza zmiany w dziale strategii i kreacji

Po niemal 10 latach współpracy Adam Nowakowski, senior strategic manager, odchodzi z BBDO Warszawa. Jego dalsze plany zawodowe nie zostały...

Po niemal 10 latach współpracy Adam Nowakowski, senior strategic manager, odchodzi z BBDO Warszawa.

Jego dalsze plany zawodowe nie zostały ujawnione. Działem strategii zarządza obecnie Bartosz Gomółka, wcześniej w Grey Worldwide Warszawa. Niebawem do zespołu mają dołączyć jeszcze dwie kolejne osoby – na początku grudnia nowy planner strategiczny, a na początku przyszłego roku – planner strategiczny odpowiedzialny za działania w internecie. Personalia tych osób nie zostały jeszcze podane.

Ponadto do działu kreacji od grudnia dołączy nowy team kreatywny: Katarzyna Owczarek, copywriter (wcześniej w JWT), i Magdalena Kramer (poprzednio w Euro RSCG Warsaw).

Na początku przyszłego roku pracę ma zacząć także nowy szef Proximity – obecnie trwają rozmowy z potencjalnymi kandydatami na to stanowisko. Według zapowiedzi Piotra Batogowskiego, od niedawna nowego dyrektora zarządzającego i prezesa BBDO, są plany utworzenia z Proximity niezależnej spółki (patrz DS “MMP” z 23 października br.). Obecnie Proximity jest zrządzana przez menedżerów BBDO. (AMS)