M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ZFPR rozdał nagrody w szóstej edycji Złotych Spinaczy

Serwis Dzienny | 1 grudnia 2008, 06:45

Podczas uroczystej gali w hotelu Hyatt w Warszawie laureaci konkursu na najlepsze projekty PR w Polsce odebrali statuetki Złotych Spinaczy....

Podczas uroczystej gali w hotelu Hyatt w Warszawie laureaci konkursu na najlepsze projekty PR w Polsce odebrali statuetki Złotych Spinaczy. Wśród nagrodzonych firm znalazły się: Genesis PR, Partner of Promotion, Microsoft, Imago PR, RC2, Eurobank, Fundacja Projekt Polska, Stroer Polska, Feedback/Hill & Knowlton, PKPP "Lewiatan", Fundacja im. Stefana Batorego, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Fundacja FOR, Walk & Talk, Gadu Gadu, Coca-Cola Poland Services i Coca-Cola HBC Polska.

W kategorii PR korporacyjny nagrodzono projekt "PR korporacyjny i wsparcie pierwszej oferty publicznej Grupy Selena", autorstwa Genesis Public Relations, w kategorii PR produktu - "Warto kupować w Agito" (Partner of Promotion), w kategorii kampania edukacyjna - "Partnerstwo dla przyszłości" (Microsoft), w kategorii komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa - "Strajk w KWK Budryk" (Imago Public Relations), w kategorii public affairs & lobbying - "NapiszmydoEuropy.pl" (Raczkiewicz Chenczke Consultants, Eurobank, Fundacja Projekt Polska) oraz Festiwal Promocji Miast i Regionów (Stroer Polska, Feedback/Hill&Knowlton), w kategorii kampania społeczna - "Zmień kraj. Idź na wybory" (PKPP "Lewiatan", Fundacja im. S. Batorego, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Fundacja Forum Obywatelskiego Rozwoju), w kategorii komunikacja wewnętrzna - "Strategia budowy identyfikacji pracowników z marką Play" (Walk & Talk), w kategorii event - "Gadu Gadu ze stacją kosmiczną" (Gadu Gadu SA) i corporate social responsibility - Fundusz Kropli Beskidu: "Każda kropla wody z Beskidu to nasze dziedzictwo - szanujmy je wspólnie" (Coca-Cola HBC Polska).

W tym roku do konkursu Złote Spinacze zgłoszono rekordową liczbę 103 projektów. Wśród najpopularniejszych kategorii znalazły się: event (21 zgłoszeń), PR produktu (20 zgłoszeń) i PR korporacyjny (15 zgłoszeń). Projekty były oceniane przez 27-osobowe jury, w skład którego weszli przedstawiciele branży komunikacji marketingowej, mediów oraz wielu innych instytucji i organizacji.

Konkurs Złote Spinacze od sześciu lat jest organizowany przez Związek Firm Public Relations. Jego celem jest zwiększanie profesjonalizmu i podnoszenie standardów w branży PR oraz kreowanie jej pozytywnego wizerunku. Zadaniem konkursu jest również edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia PR dla funkcjonowania firmy. Współorganizatorem gali konkursu było w tym roku "Harvard Business Review Polska". (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,