M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

VIVA POLSKA ZMIENIA RAMÓWKĘ I SPOSOBY PROMOCJI

Serwis Dzienny | 14 września 2001, 00:00

Muzyczny program Viva Polska wprowadzi od 1 października br. zmiany do swojej ramówki. Stacja wyemituje nowe programy i zmieni charakter...

Muzyczny program Viva Polska wprowadzi od 1 października br. zmiany do swojej ramówki. Stacja wyemituje nowe programy i zmieni charakter niektórych z już istniejących. Ponadto stacja rozpoczyna współpracę programową z magazynem muzycznym "Tylko Rock". Jednocześnie ruszy kampania reklamowa przygotowana przez agencję Paralotna. "Cały czas obserwujemy, jaka jest reakcja widowni naszych programów. Chcę urozmaicić ramówkę Vivy i podkreślić, że jest to telewizja widza, który uczestniczy w jej tworzeniu" - mówi Monika Oomen, dyrektor programowy Viva Polska. Jednym z nowych programów będzie "Viva Rock" powstający we współpracy z dziennikarzami miesięcznika "Tylko Rock". Pojawią się w nim wywiady, lista przebojów, filmy, recenzje płyt oraz teledyski. "Chcemy trafić z tym programem do nowej grupy docelowej. Chodzi nam o osoby, które nie wiedzą, że Viva Polska prezentuje klipy rockowe" - mówi Oomen. Nowa będzie także lista przebojów "Chartsurfer", w której widzowie będą głosowali na klipy telefonicznie. W ramówce pojawi się także program "Personality", w którym przez godzinę będą prezentowane klipy jednego wykonawcy. Poza wprowadzeniem nowych programów zaplanowane zmiany związane będą z już istniejącymi. W programie "Gwiazdy na Vivie" raz w miesiącu pojawi się wykonawca polski, zmieni się formuła programu "Pralnia", która będzie, jak mówi Oomen, "bardziej spontaniczna i niestandardowa", oraz raz na miesiąc pojawi się polska wersja programu "2 Step". Wraz z korektami ramówki zmianie ulegnie także styl promocji. "Będzie on bardziej niż dotąd wizerunkowy, przedstawiając Vivę jako stację kultową - mówi Oomen. - Jesienią odbędzie się prasowa kampania reklamowa stacji, która będzie miała za zadanie pokazać widzom, że w naszej ramówce są programy prezentujące wszystkie interesujące gatunki muzyczne". Strategią i kreacją kampanii zajmie się agencja reklamowa Paralotna (wśród jej klientów jest m.in. LG Petro Bank), natomiast powierzchnię reklamową stacja kupi we własnym zakresie. Kampania będzie się toczyć w pismach "Bravo", "Twist", "Dlaczego", "Fluid", "Tylko Rock" i "Machina". Stacja nie podała informacji o wysokości budżetu kampanii. Udział stacji Viva Polska w rynku telewizyjnym wyniósł w sierpniu br. 0,3 proc., a zasięg dzienny stanowił natomiast 2,9 proc. (źródło: AGB Polska). (PU)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,