Kraj

KOMPANIA PIWOWARSKA SA ROZPOCZĘŁA PROMOCJĘ PIWA REDD'S POD HASŁEM "KINONOC"

Kompania Piwowarska SA rozpoczęła promocję piwa Redd's pod hasłem "Pędem wybierz!. Bez goryczy, bez znużenia, z ...". Osoby pragnące wziąć...

Kompania Piwowarska SA rozpoczęła promocję piwa Redd’s pod hasłem “Pędem wybierz!. Bez goryczy, bez znużenia, z …”. Osoby pragnące wziąć w niej udział, muszą wysłać pod numer 1515 SMS z literą odpowiadającą tytułowi jednego z siedmiu filmów kinowych. Spośród nich zostaną wybrane te, które były wskazywane najczęściej. Ich projekcja odbędzie się w salach kinowych jedenastu polskich miast. Całonocna impreza pod nazwą “Kinonoc” jest w całości sponsorowana przez markę Redd’s. Podczas jej trwania odbędą się koncerty bębniarzy, a dla uczestników zostaną przygotowane maski etniczne, nawiązujące do estetyki ostatniej kampanii reklamowej, przygotowanej przez agencję reklamową PZL. Strategię i kreację na potrzeby promocji przygotowała agencja reklamowa V&P z Poznania, a media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom. W kinach, pubach, na wildposterach i citylightach pojawiły się we wrześniu br. pierwsze plakaty informujące o imprezie. W ciągu pierwszego tygodnia września promocja była wspierana przez lokalne stacje radiowe. “Celem tej akcji jest kontynuacja komunikacji marketingowej piwa Redd’s. Zależy nam na utrzymaniu dotychczasowych konsumentów i pozyskaniu nowych, a także zwiększeniu znajomości marki” – powiedziała Beata Kaniewska, senior brand manager marki Redd’s w Kompanii Piwowarskiej SA. Przebieg promocji skomplikuje wchodząca w życie 14 września br. nowelizacja ustawy antyalkoholowej, zakazująca reklamy piwa na nośnikach reklamy zewnętrznej. “Plakaty, które wiszą obecnie w kinach i w pubach, były przygotowane z myślą o nowelizacji. Główna ich treść dotyczy imprezy, a nie produktu. Plakaty z nośników reklamy zewnętrznej zostaną przed 14 września br. zdjęte, a tydzień później zastąpią je nowe, informujące o dalszym etapie promocji” – mówi Beata Kaniewska. W okresie od stycznia do sierpnia 2001 roku Kompania Piwowarska wydała na promocję marki Redd’s w telewizji, gazetach, magazynach i kinach około 8,8 mln zł (źródło: Expert Monitor). Kampania Redd’s na nośnikach reklamy zewnętrznej kosztowała w tym samym okresie 100,8 tys. zł (źródło: Media Watch). (TK)