M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

SCHOLZ & FRIENDS STWORZY KAMPANIĘ DLA NOWEGO TYTUŁU AXEL SPRINGER

Serwis Dzienny | 14 września 2001, 00:00

Niemiecki wydawca Axel Springer Verlag zdecydował, że obsługą budżetu reklamowego jego nowego tytułu zajmie się agencja Scholz & Friends. Agencja...

Niemiecki wydawca Axel Springer Verlag zdecydował, że obsługą budżetu reklamowego jego nowego tytułu zajmie się agencja Scholz & Friends. Agencja zajmie się przygotowaniem kampanii reklamowej dziennika skierowanego do młodych czytelników w regionie Rhein-Neckar. Dziennik "Extra Rhein-Neckar" będzie publikowany pięć dni w tygodniu,w nakładzie 50 tys. egzemplarzy. Jeśli tytuł odniesie sukces w skali lokalnej, Axel Spinger planuje rozszerzenie jego dystrybucji na cały kraj.

Czytaj więcej na temat: , ,