Kraj

Andrzej Wyszomirski założył własną agencję Avvivando Creative Services

1 grudnia rozpocznie działalność nowa agencja kreatywna Avvivando Creative Services. Jej założycielem jest Andrzej Wyszomirski, m.in. wieloletni dyrektor kreatywny agencji...

1 grudnia rozpocznie działalność nowa agencja kreatywna Avvivando Creative Services. Jej założycielem jest Andrzej Wyszomirski, m.in. wieloletni dyrektor kreatywny agencji Scholz & Friends. Agencję współtworzą Miłosz Czechowski i Michał Krawczyk, także związani od lat z rynkiem reklamy.

Avvivando Creative Services będzie oferować usługi w zakresie: designu, corporate identity, packaging design, kreacji kampanii wizerunkowych, prezentacji multimedialnych, kreacji przetargowych, usług doradczych i konsultingowych.

– Zależy mi, aby oferować usługi, które bez zbędnego szumu będą dawać klientom to, czego potrzebują – reklamę, która sprzedaje. Po ponad 15 latach pracy w reklamie jasno widzę, że klienci potrzebują prezenterstwa przez wielkie “P”. I tylko dzięki temu w dzisiejszych realiach można odnieść sukces rynkowy – mówi Andrzej Wyszomirski. Nie zdradza na razie listy klientów agencji.

Andrzej Wyszomirski pracę w reklamie rozpoczął w 1992 r. w agencji DDB na stanowisku dyrektora artystycznego. Po trzech latach przeniósł się do agencji Scholz & Friends Warszawa, gdzie w latach 1995-2005 zajmował stanowisko dyrektora artystycznego i dyrektora kreatywnego. Od 2006 r. do niedawna był zatrudniony w agencji Euro RSCD 4D na stanowisku creative group head.

Miłosz Czechowski pracuje w branży reklamowej od 1996 r. Był związany z agencją Just jako creative director, BBDO Warszawa i Scholz & Friends, gdzie był senior art directorem; w latach 2001-2003 pracował w agencji Wunderman/Y&R jako creative director.

Michał Krawczyk w latach 1998-2002 pracował w agencji Radna na stanowisku production managera.

(MKS)