M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

AdWorks zmienia pozycjonowanie na full service i nazwę na Juicy

Serwis Dzienny | 18 listopada 2008, 06:45

Na bazie AdWorks, agencji reklamowej dotychczas profilowanej jako firma dostarczająca rozwiązań komunikacyjnych 360 stopni z naciskiem na BTL, powstała w...

Na bazie AdWorks, agencji reklamowej dotychczas profilowanej jako firma dostarczająca rozwiązań komunikacyjnych 360 stopni z naciskiem na BTL, powstała w grupie Change Integrated firma Juicy, która nie tylko zmienia profil działalności na full service, głównie o kompetencjach ATL, lecz także zamierza budować nową jakość świadczonych usług. Konsekwencją tej decyzji jest również zmiana modelu organizacji firmy. Dyrektorem zarządzającym Juicy pozostaje Magdalena Tuczyńska. W zespole firmy pracuje obecnie 20 osób. - Naszą ambicją jest osiągnięcie w niedługim czasie pozycji jednej z najlepszych agencji na polskim rynku. Marka Juicy ma być synonimem wysokiego poziomu kreacji, strategii oraz obsługi klienta - mówi Tuczyńska. Chce, aby agencja była postrzegana jak PZL czy Brain, które jej zdaniem są na naszym rynku synonimem kreatywnych agencji, które odniosły także sukces biznesowy.

W ostatnim czasie do zespołu Juicy dołączyły osoby, które przez wiele lat pracowały w Saatchi & Saatchi i współtworzyły projekty nagradzane zarówno w konkursach kreatywnych, jak i na festiwalach Effie. Dyrektorem kreatywnym Juicy został Andrzej Ratajczyk, który przez 13 lat pracy w Saatchi & Saatchi tworzył kampanie reklamowe m.in. dla: Toyoty, Procter & Gamble, Banku Millennium, Tuborga czy Carlsberga. Piotr Niemczyński objął stanowisko account directora. Wcześniej przez pięć lat pracy w Saatchi & Saatchi obsługiwał takich klientów, jak: Toyota, Lexus, Tymbark, Goodyear i Carlsberg. Do zespołu Juicy dołączył też Krzysztof Miazek, senior strategic planner, który był współautorem większości projektów reklamowych tworzonych w ciągu ostatnich trzech lat w Saatchi & Saatchi.

Zdaniem Tuczyńskiej o potencjale Juicy mogą świadczyć sukcesy, jakie dotychczas odniosła AdWorks. Portfolio klientów powiększyło się o Skodę i Bakalland. Agencja zdobyła też obsługę budżetu związanego z wprowadzeniem na rynek nowej firmy z branży finansowej (informacje na jej temat nie zostały ujawnione). Jest też na short-liście w przetargu, jaki prowadzi PZU (o budżet tego ubezpieczyciela starają się również Leo Burnett i McCann Erickson). - Motto Juicy - "Wyciskamy dobre pomysły" - jest zwięzłym podsumowaniem najlepszych cech agencji, którymi są: świeża kreacja, soczysta strategia i owocna obsługa - mówi Tuczyńska.

Marek Żołędziowski, CEO Change Integrated, podkreśla, iż pomimo przynależności do grupy Juicy będzie całkowicie niezależną agencją, z odrębną siedzibą i własnym zarządem. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,