M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dystrybutor piwa John King prowadzi kampanię w sieciach handlowych

Serwis Dzienny | 18 listopada 2008, 06:45

John King, importer i dystrybutor piwa, prowadzi kampanię merchandisingową niszowych polskich oraz importowanych browarów (m.in.: Amber, GAB, Grudziądz, Braniewo, Bavaria,...

John King, importer i dystrybutor piwa, prowadzi kampanię merchandisingową niszowych polskich oraz importowanych browarów (m.in.: Amber, GAB, Grudziądz, Braniewo, Bavaria, Scottish and Newcastle, DAB-Radeberger, San Miguel, Shepherd Neame, Green King, Obołoń, Kronenbourg, La Trappe, Alken Maes) w największych sieciach handlowych, m.in.: Auchan, Carrefour, Albert, Tesco, Real. Jej celem jest zapewnienie lepszej dostępności asortymentu dystrybuowanego przez John King Polska (m.in. marek: Amber, Bavaria, Batory, Belhaven, DAB, Estrella Damm, Grimbergen, GAB, Greene King). Za działania odpowiedzialna jest agencja Partner ASM działająca w ramach ASM Group. (DD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,