M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Brytyjskie media opracowały kodeks dotyczący product placementu

Serwis Dzienny | 18 listopada 2008, 06:45

Brytyjskie firmy mediowe i nadawcy podpisali projekt dokumentu regulującego praktyki product placement. Pod dokumentem podpisały się stacja ITV i Pact,...

Brytyjskie firmy mediowe i nadawcy podpisali projekt dokumentu regulującego praktyki product placement. Pod dokumentem podpisały się stacja ITV i Pact, organizacja reprezentująca kompanie mediowe. Zapis wychodzi naprzeciw zaleceniom Unii Europejskiej, która chce ujednolicić przepisy dotyczące product placementu. W dokumencie przygotowanym przez media brytyjskie napisano m.in., że producenci programów decydować będą, ile produktów pojawi się w danym projekcie, a logo marek partnerskich i informacje o praktykach product placement mają pojawiać się na początku i końcu programu. Product placement nie będzie mógł pojawiać się m.in. w programach informacyjnych i programach dla dzieci. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: ,