M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hortex w kampanii Vitaminki podkreśla naturalne pochodzenie soków

Serwis Dzienny | 18 listopada 2008, 06:45

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała nową reklamą telewizyjną marki Vitaminka - soków przecierowych na bazie marchwi. Jest to kolejna odsłona...

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała nową reklamą telewizyjną marki Vitaminka - soków przecierowych na bazie marchwi. Jest to kolejna odsłona nowej kampanii reklamowej dla firmy Hortex przebiegającej pod hasłem "Z najlepszych owoców i warzyw". Nowa komunikacja marki prezentuje jakość i naturalne pochodzenie soków Vitaminka. Film przedstawia świat stworzony z marchewek i owoców, z których powstają soki Vitaminka - źródło naturalnego piękna i dobrego samopoczucia. Kampania adresowana jest przede wszystkim do kobiet. Podobnie jak w przypadku reklamy soków Hortex Classic spot wyreżyserował Carl Warner, angielski reżyser i fotograf specjalizujący się w tworzeniu artystycznych obrazów z owoców i warzyw.

Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia. Emisja spotów odbywa się w głównych stacjach TV: TVP, Polsacie i TVN. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,