M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mercedes-Benz USA zbiera informacje o klientach w internecie

Serwis Dzienny | 18 listopada 2008, 06:45

Firma Mercedes-Benz USA, która pół roku temu uruchomiła stronę Generationbenz.com, dzięki której zbiera informacje o grupie docelowej z tzw. Generacji...

Firma Mercedes-Benz USA, która pół roku temu uruchomiła stronę Generationbenz.com, dzięki której zbiera informacje o grupie docelowej z tzw. Generacji Y (ludzie młodzi zdobywający pierwsze doświadczenia zawodowe, ciekawi nowości), planuje w przyszłym roku stworzenie podobnego serwisu dla starszej grupy docelowej.

Mercedes-Benz wykorzystuje Generationbenz.com do zbierania opinii 19-32-letnich konsumentów nt. produktów firmy i jej reklam. Informacje te są zbierane m.in. za pomocą kwestionariuszy, badań opinii publicznej i czatów na żywo. Firma pyta konsumentów o opinie na temat swój i swoich głównych konkurentów. Steve Cannon, dyrektor marketingu Mercedes-Benz USA, zapewnia, że takie metody pozwalają lepiej poznać konsumentów.

Generationbenz.com ma obecnie ok. 800 zarejestrowanych użytkowników, z czego połowa odwiedziła stronę w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. Przedstawiciele firmy są przekonani, że Generacja Y to ważna grupa konsumentów z dużą potencjalną siłą nabywczą. ("AdWeek")

Czytaj więcej na temat: ,