Kraj

KAMPANIA REKLAMOWA WSPIERA ZWIĘKSZENIE CZĘSTOTLIWOŚCI WYDAWANIA "GAZETY PRAWNEJ"

Sprzedaż "Gazety Prawnej" wydawanej przez Grupę Wydawniczą "Infor", została wsparta kampanią reklamową. Rozpoczęta w połowie września, zakończy się w październiku...

Sprzedaż “Gazety Prawnej” wydawanej przez Grupę Wydawniczą “Infor”, została wsparta kampanią reklamową. Rozpoczęta w połowie września, zakończy się w październiku br. Pierwszy etap, trwający od 3 do 19 września, informuje o warunkach prenumeraty na czwarty kwartał br. Drugi, który zaplanowano na cały październik, towarzyszy przejściu “Gazety Prawnej” z częstotliwości wydawania trzy razy w tygodniu (poniedziałki, środy, piątki) na pięć razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku), co nastąpi dokładnie 1 października br. W obu etapach wykorzystano telewizję, radio i prasę. Za kreację, planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja reklamowa Top Impact. Infor wybrał ją bez przetargu. Współpraca Inforu z Top Impact dotyczy wielu tytułów tego wydawnictwa. Top Impact powstał w 1999 r. Jest agencją z wyłącznie polskim kapitałem. Jej dyrektorem generalnym jest Krzysztof Fruba. Budżet obu etapów kampanii “Gazety Prawnej” nie został ujawniony. Średni nakład tytułu w czerwcu br. wyniósł 105,4 tys. egzemplarzy, a rozpowszechnianie płatne Đ 69,1 tys. egz. (źródło: ZKDP). Czytelnictwo “Gazety Prawnej” od I do VI br. wyniosło 0,95 proc. (źródło: PBC Daily, SMG/KRC, wskaźnik CCS). Wpływy reklamowe za I półrocze br. sięgnęły 6,5 mln zł brutto (źródło: Expert Monitor). (KP)