M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Point Group uruchamia dział marketingu sportowego w ramach Sport24.pl

Serwis Dzienny | 18 listopada 2008, 06:45

Platforma Mediowa "Point Group" uruchomiła w ramach portalu Sport24.pl dział, który zajmować się będzie marketingiem oraz PR sportowym. Usługi nowego...

Platforma Mediowa "Point Group" uruchomiła w ramach portalu Sport24.pl dział, który zajmować się będzie marketingiem oraz PR sportowym. Usługi nowego działu obejmą m.in.: przygotowanie strategii komunikacyjnych dla klientów, szkolenia z zakresu wizerunku oraz polityki medialnej, a także działania z zakresu media relations i public relations. Departament marketingu sportowego Sport24.pl będzie zachęcał klientów do promocji miast przez wydarzenia sportowe oraz programy zarządzania wizerunkiem młodych sportowców. Spółka ma zamiar zajmować się produkcją telewizyjną oraz marketingiem interaktywnym.

Za nowy dział odpowiedzialni będą Michał Mango na stanowisku menedżera projektów sportowych i Jerzy Staruchowicz jako PR manager projektów sportowych. Obaj dołączyli do zespołu Sport24.pl we wrześniu br. (ŁR)

Czytaj więcej na temat: , , , ,