Kraj

Vobis wdraża nową komunikację marki

Firma Vobis prowadząca sieć sklepów ze sprzętem komputerowym i IT rozpoczyna telewizyjną kampanię wizerunkowo-produktową. W tej kampanii Vobis wprowadza nową...

Firma Vobis prowadząca sieć sklepów ze sprzętem komputerowym i IT rozpoczyna telewizyjną kampanię wizerunkowo-produktową. W tej kampanii Vobis wprowadza nową komunikację sieci pod hasłem “Mamy coś idealnie dla Ciebie”, której jednym z głównych założeń jest prezentowanie Vobisu jako marki eksperckiej specjalizującej się w indywidualnym doradztwie dla konkretnego klienta, rozpoznawaniu i realizowaniu jego potrzeb. Dodatkowym celem kampanii jest przedstawienie najnowszego notebooka HP Pavilion, dv5-1140ew, dostępnego wyłącznie w Vobisie (w cenie 3199 zł).

– Nasza nowa komunikacja ma na celu ocieplenie wizerunku oraz oddanie charakteru sieci zgodnego z pozycjonowaniem jako ekspertów w indywidualnym doradztwie dla konkretnego klienta – mówi Ilona Miziewicz, brand manager Vobisu. – Dodatkowo zależało nam na przedstawieniu wybranej oferty promocyjnej w tym świetle i zaadresowaniu jej do odpowiednich potrzeb określonej grupy docelowej – dodaje.

Kampania telewizyjna potrwa do końca miesiąca. 15- i 30-sekundowe spoty będą emitowane we wszystkich głównych stacjach: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, Polsacie oraz stacjach tematycznych: Polsacie Sport, Discovery oraz TVN Siedem.

Fabuła spotu przedstawia szarą postać wchodzącą do sklepu Vobis. Dopiero podczas rozmowy z doradcą Vobisu sukcesywnie wyłania się z niej pełen obraz prawdziwych potrzeb, a postać przeobraża się w konkretnego klienta, któremu doradca poleca dopasowany do jego indywidualnych oczekiwań komputer.

Strategię i kreację reklam przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw, która wygrała ten biznes w przetargu, spot wyreżyserował Mariusz Palej, a produkcję zrealizował dom produkcyjny Dynamo. Vobis nie informuje, kto zajął się planowaniem i zakupem mediów. (MB)