Kraj

Polfarmex korzysta z marketingu szeptanego i trendsetterów

Polfarmex, producent m.in. Cerutinu i Ibuprofenu, wprowadza na rynek energetyzujące preparaty Koenade Basic i Koenade Forte. Koncepcję wprowadzenia na rynek...

Polfarmex, producent m.in. Cerutinu i Ibuprofenu, wprowadza na rynek energetyzujące preparaty Koenade Basic i Koenade Forte. Koncepcję wprowadzenia na rynek nowego produktu opracowała agencja Sinea Group. Strategia zakłada wykorzystanie marketingu szeptanego (word of mouth – WOM), PR oraz działań interactive.

Za działania z zakresu WOM odpowiedzialna jest agencja Harder & Harder, która zaprosiła do współpracy 3 tys. potencjalnych liderów opinii.

W ramach akcji, której grupą celową są aktywni 30-latkowie, zaplanowano też direct mailing skierowany do biur, gdzie sukcesywnie dostarczane będą Złote Przesyłki zawierające wizytówkę z adresem strony WWW, materiały informacyjne oraz opakowania produktów.

Głównym źródłem informacji o produktach Koenade jest przygotowana przez agencję Sinea Group strona internetowa www.koenade.eu, umożliwiająca m.in.pozyskiwanie liderów opinii. (JN)