Zagranica

Mother zajmie się obsługą globalnego budżetu wina Chandon

Agencja reklamowa Mother wygrała przetarg na obsługę globalnych projektów komunikacyjnych dla marki wina musującego Chandon z portfolio dystrybutora i producenta...

Agencja reklamowa Mother wygrała przetarg na obsługę globalnych projektów komunikacyjnych dla marki wina musującego Chandon z portfolio dystrybutora i producenta dóbr luksusowych Moet Hennessy Louis Vuitton. W przetargu brały również udział sieci agencyjne M&C Saatchi i JWT Worldwide. Wcześniej wsparciem komunikacyjnym brandu marketer zajmował się samodzielnie.

Pierwsze działania reklamowe mają rozpocząć się wiosną 2009 r. i dotyczyć będą kluczowych dla marki rynków w Ameryce Północnej i Południowej. Inwestycja w Chandon wynika z ogólnego trendu rynkowego, zgodnie z którym sprzedaż win musujących rośnie dużo szybciej niż dużo droższych szampanów. (“BrandRepublic”)