Kraj

Henkel wspiera kampanią nową markę kosmetyków przeciw wypadaniu włosów

Henkel Polska wprowadził na rynek nową markę kosmetyków do pielęgnacji włosów Active Dr. Hoting!. Produkty mają zapobiegać wypadaniu włosów. W...

Henkel Polska wprowadził na rynek nową markę kosmetyków do pielęgnacji włosów Active Dr. Hoting!. Produkty mają zapobiegać wypadaniu włosów. W ramach linii dostępne są preparaty przeznaczone dla kobiet i mężczyzn. Seria Active Dr. Hoting! składa się z szamponów i toników. Sugerowana cena produktów wynosi 29 zł.

Debiutowi nowej marki towarzyszy kampania reklamowa. Adaptację spotu reklamowego przygotowała agencja DDB. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Optimum Media OMD. Materiały POS przygotowały agencje Akon i studio Opoka. Równocześnie w wybranych hipermarketach i drogeriach umiejscowiono tzw. studia badania włosa, w których konsumenci mogą zbadać swoje włosy. Wartość budżetu reklamowego nie została podana. (JD)