Kraj

Alma Market powiększa dział marketingu

Alma Market wzmacnia dział marketingu, do którego dołączyły dwie nowe osoby. Tomasz Gernand objął nowo utworzone stanowisko specjalisty ds. marketingu,...

Alma Market wzmacnia dział marketingu, do którego dołączyły dwie nowe osoby. Tomasz Gernand objął nowo utworzone stanowisko specjalisty ds. marketingu, w ramach którego odpowiedzialny będzie za zakup i planowanie mediów oraz zarządzanie siecią nośników zewnętrznych. Dotychczas był związany m.in z agencją reklamową Schulz oraz z domem mediowym Intermedia.

Katarzyna Bałuszek-Iganowicz objęła stanowisko specjalisty ds. promocji, zastąpiła Izabelę Czosnykę. Do obowiązków Bałuszek-Iganowicz będą należeć działania związane z organizacją kampanii BTL-owych mających na celu umacnianie wizerunku Alma Market jako sieci ekskluzywnych delikatesów.

Poza tym Krzysztof Swaczyna dołączył do zespołu programu lojalnościowego Klub Konesera jako kierownik ds. programu lojalnościowego. Dotychczas związany był m.in. z Sephorą. (DD)