Kraj

Cormedia wyodrębniło dział sprzedaży bezpośredniej

Internetowy dom mediowy Cormedia wyodrębnił ze struktur sprzedaży dział sprzedaży bezpośredniej. Nowy zespół wraz z działem sprzedaży agencyjnej będzie podlegał...

Internetowy dom mediowy Cormedia wyodrębnił ze struktur sprzedaży dział sprzedaży bezpośredniej. Nowy zespół wraz z działem sprzedaży agencyjnej będzie podlegał nowo utworzonej funkcji dyrektora handlowego. Na razie jest wakat na tym stanowisku. P.o. dyrektorem handlowym jest do stycznia 2009 r. Iwo Gałecki, dyrektor generalny firmy.

Dział sprzedaży bezpośredniej tworzą obecnie trzy osoby: Katarzyna Tyburska, Urszula Podsiadło i Dorota Kochańska. Przedstawiciele firmy wyodrębnienie działu sprzedaży bezpośredniej uzasadniają stale rosnącą liczbą kampanii realizowanych dla klientów końcowych i oczekiwaniami reklamodawców, dla których istotnym elementem obsługi jest specjalizacja branżowa i tematyczna sprzedawców.

Dom mediowy Cormedia powstał w grudniu 2007 r. Firma zarządza m.in. tematyczną siecią reklamy internetowej Budownictwoonline. (TWI)