Kraj

Energa prowadzi kampanię w duchu ekologicznym

Grupa Energa ruszyła z ogólnopolską kampanią wizerunkową, mającą docierać zarówno do odbiorcy masowego, jak i indywidualnego oraz do branży przemysłowej....

Grupa Energa ruszyła z ogólnopolską kampanią wizerunkową, mającą docierać zarówno do odbiorcy masowego, jak i indywidualnego oraz do branży przemysłowej. Kampania obejmuje prasę (m.in. tytuły: “Newsweek”, “Forbes”, “Harvard Business”, “Polityka”, “Gazeta Wyborcza”, “Twój Styl”, “Pani”, “National Geographic”, “Murator”, “Manager Magazin”) oraz nośniki zewnętrzne i internet. Działania potrwają do połowy grudnia br. Koncept kreatywny polega na potrójnym ogłoszeniu prasowym przedstawiającym Energę jako firmę, której filozofia działania opiera się na dialogu z przyrodą.

Kreację kampanii przygotowała Eskadra. Media zaplanował i kupił dom mediowy Starlink. (DD)