Kraj

Agora rewiduje szacunki dotyczące wydatków na reklamę w dziennikach

Agora SA w związku z globalnym kryzysem finansowym oraz niestabilną sytuacją makroekonomiczną zmieniła swoje estymacje co do dynamiki tegorocznych wydatków...

Agora SA w związku z globalnym kryzysem finansowym oraz niestabilną sytuacją makroekonomiczną zmieniła swoje estymacje co do dynamiki tegorocznych wydatków na reklamę prasową. Według spółki szacunki wydatków na reklamę w dziennikach, oparte na dostępnych źródłach danych, wskazują, że negatywna dynamika w okresie wakacyjnym utrzymała się we wrześniu br. i oznacza kontynuację podobnego trendu przez najbliższe miesiące.

W związku z powyższym spółka oczekuje, że w II półroczu 2008 r. wydatki na reklamę w prasie codziennej będą o ok. 3-5 proc. niższe od ubiegłorocznych. Według szacunków domu mediowego Starlink wartość netto wydatków na reklamę w dziennikach w ub.r. wyniosła 780 mln zł. (JD)