Kraj

TBWA autorem kampanii nowego Nissana Qashqai+2

Nissan Sales Central & Eastern Europe rozpoczyna właśnie sprzedaż nowego, siedmioosobowego Nissana Qashqai+2. Agencja TBWA jest odpowiedzialna za kampanię wprowadzającą...

Nissan Sales Central & Eastern Europe rozpoczyna właśnie sprzedaż nowego, siedmioosobowego Nissana Qashqai+2. Agencja TBWA jest odpowiedzialna za kampanię wprowadzającą na rynek to auto. Reklamy pod hasłem “Crossovery Nissana stworzone do miejskich zabaw” są kontynuacją kampanii “Nissan Qashqai miastoodporny”. W aktualnej odsłonie oprócz nowego modelu Nissana Qashqai bohaterem spotu TV jest także inny model z portfolio crossoverów Nissana: Nissan Murano.

Na potrzeby kampanii launchowej agencja TBWA zaadaptowała spot telewizyjny oraz przygotowała layouty prasowe i materiały wspierające w punktach sprzedaży. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Optimum Media OMD. (BG)