Kraj

EP Creative Services i MPG przygotowały nową kampanię czekoladek Wawel

Rusza nowa kampania reklamowa czekoladek nadziewanych Malaga, Tiki Taki i Kasztanki produkowanych przez firmę Wawel. Jej strategię i kreację przygotowała...

Rusza nowa kampania reklamowa czekoladek nadziewanych Malaga, Tiki Taki i Kasztanki produkowanych przez firmę Wawel. Jej strategię i kreację przygotowała agencja EP Creative Services, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG.

Spoty o długości 15 i 30 sekund emitowane będą w: TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, TV4, TVN Siedem, TVN Style, stacjach satelitarno-kablowych oraz w radiu: RMF, Programie III PR i rozgłośniach lokalnych. Dodatkowo akcja wsparta zostanie działaniami w prasie handlowej oraz materiałami POS. Kampania potrwa 1,5 miesiąca – do końca listopada.

Nowy spot jest kontynuacją muzycznego sposobu reklamowania tych czekoladek zapoczątkowanego w poprzednich kampaniach – działania reklamowe mają na celu odświeżenie wizerunku oraz wzrost świadomości marek, szczególnie wśród młodych konsumentów. (MB)