Kraj

Thenetworkone szuka w Polsce agencji do obsługi włoskiego klienta

Julian Boulding, prezes i założyciel agencji Thenetworkone z siedzibą w Londynie, zapowiedział, iż jego firma w najbliższym czasie będzie w...

Julian Boulding, prezes i założyciel agencji Thenetworkone z siedzibą w Londynie, zapowiedział, iż jego firma w najbliższym czasie będzie w Polsce szukała partnera agencyjnego dla włoskiej firmy, która planuje wprowadzenie na nasz rynek kosmetyków do pielęgnacji skóry. Nazwy producenta i marek Boulding nie podaje, podkreśla jedynie, że agencja, której będzie powierzone realizowanie kampanii launchingowej, musi być wybrana najpóźniej do końca roku.

– Debiut nowych produktów jest zaplanowany na wiosnę 2009 r. – powiedział Boulding.

Thenetworkone istnieje od 2002 r., operuje w 60 krajach, w których współpracuje z ponad 300 agencjami reklamowymi. W Polsce są to: Martis, Brain i Change Integrated, z którą Thenetworkone współpracuje obecnie przy obsłudze GlaxoSmithKline.

Thenetworkone to sieć na żądanie, czyli organizacja niezależnych agencji reklamowych, której klienci powierzają obsługę reklamową swoich marek na poszczególnych rynkach. Klientami Thenetworkone są m.in.: P&G, Mars, Philips, GSK.

(AMS)