Przetargi

General Motors wybrał Grey do obsługi Chevroleta

Sieć Grey została wybrana do obsługi marki Chevrolet (General Motors) w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Przetarg trwał od początku...

Sieć Grey została wybrana do obsługi marki Chevrolet (General Motors) w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Przetarg trwał od początku br. (DS “MMP” z 25 stycznia). Startowały w nim trzy sieci: DraftFCB, Leo Burnett i Grey, a w marcu (DS “MMP” z 14 marca) GM zredukował ich liczbę do dwóch – Leo Burnett i Grey.

W Polsce obsługą Chevroleta zajmowała się agencja G7, gdyż Leo Burnett pracuje dla marki Fiat. W przetargu brały udział dwie polskie agencje – Grey Worldwide Warszawa i G7, które wystawiły do przetargu swoje projekty. Przetarg był koordynowany w Budapeszcie.

Przekazanie biznesu z G7 do Grey już się zaczęło. Grey już pracuje nad pierwszą kampanią, która ma być wyemitowana jeszcze jesienią. (AMS)