Kraj

Eurosport wchodzi na polski rynek z usługą VOD

Eurosport wprowadza na polski rynek usługę wideo na żądanie (VOD). Serwis będzie skierowany do operatorów telewizji kablowych, platform cyfrowych oraz...

Eurosport wprowadza na polski rynek usługę wideo na żądanie (VOD). Serwis będzie skierowany do operatorów telewizji kablowych, platform cyfrowych oraz IPTV. Równocześnie usługa zostanie zaoferowana operatorom w całej Europie.

W ramach VOD Eurosport zaoferuje 4 tys. godzin relacji z najważniejszych wydarzeń sportowych, jak: Australian Open, US Open, WTC i wielu innych. Relacje VOD będą dostępne przez siedem dni po pierwszej transmisji.

Z usługi wideo na żądanie będą mogli skorzystać wyłącznie abonenci, którzy mają dostęp do kanałów Eurosportu. Obecnie usługę Eurosport VOD mają w ofercie tylko CanalSat (Francja) oraz Belgacom (Belgia). (MS)